ח"כ קרויזר: "איזה ערך לדמוקרטיה אם אי אפשר לחוקק?"

המהדורה המרכזית No Comments on ח"כ קרויזר: "איזה ערך לדמוקרטיה אם אי אפשר לחוקק?"

ח"כ יצחק קרויזר לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית', על פסיקת בג"צ: "איזה ערך יש לאזרח במדינה דמוקרטית אם אינו יכול להשמיע קול ע"י נציגיו ברשות המחוקקת? פסילת בג"צ חמורה: פסילת חוק יסוד ללא סמכות, וניתוק מוחלט של שופטי בג"צ מהעם בישראל, כאילו לא קרה כלום ב-7 באוקטובר"

יצחק קרויזר. ארכיון צילום: Yonatan Sindel/Flash90
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ יצחק קרויזר שוחח הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן: "כאשר מגיע נציג מערכת הביטחון לתת עדכון לשרי הממשלה, זו חובתם של השרים לשאול ולהבין. 8 מבני משפחתה הקרובה של השר סטרוק משרתים כעת בצה"ל וזכותה לשאול את האלוף כל מה שהיא רוצה להבין".

"דיברתי היום עם לוחמי המילואים שהקימו מאהל מחאה בדרישה שלא לעצור את המלחמה בעזה עד להשלמת כל המטרות. הם מצהירים שהם לא יתפרקו מנשקם עד להשלמת היעדים". עוד אמר: "ב-80 יום האחרונים זכיתי להימנות על מערך המילואים. קראתי להעמיד בראש סדר העדיפויות את משרתי המילואים בכל מתווה כלכלי".

על פסיקת בג"צ: "איזה ערך יש לאזרח במדינה דמוקרטית אם הוא אינו יכול להשמיע את קולו ע"י נציגיו ברשות המחוקקת? פסילת בג"צ חמורה מ2 סיבות: ראשית – פסילת חוק יסוד ללא סמכות, ושנית – הניתוק המוחלט של שופטי בג"צ מהעם בישראל, כאילו לא קרה כלום ב-7 באוקטובר"

האזינו



0 תגובות